Spelen bij de Peperbus

Kiwanisclub Bergen op Zoom organiseerde op zondag 31 augustus voor de eerste keer het evenement ‘Spelen bij de Peperbus’. Op deze zondag werd de Grote Markt omgebouwd tot een ware speeltuin voor kinderen. Er werden diverse attracties geplaatst, zoals springkussens, stormbaan, bungee trampoline en diverse oud Hollandse spelen, waar alle kinderen uit de stad en omstreken zich gratis konden vermaken. Uiteraard werd gezorgd voor professionele begeleiding en droegen ook de clubleden hun steentje bij. Aan een versnapering was gedacht en tegen een kleine vergoeding werden suikerspin, popcorn, poffertjes en limonade aangeboden.

Deze gratis speelmiddag voor kinderen laat zien waar een Kiwanisclub voor staat; midden in de samenleving en gericht op het welzijn van met name kinderen. De middag werd mogelijk gemaakt door een groot aantal sponsoren samen met Kiwanis Club Bergen op Zoom. Op de Grote Markt presenteerden ook de door Kiwanis in 2014 ondersteunde projecten zich, zoals Scouting Club Petrus en Paulus, Stichting 't Raakt U en Stichting Schodec.

Voor een impressie zie: Foto's