Terugblik Spelen bij Peperbus

Spelen bij de Peperbus 2019

Vanuit de Peperbus
Op zondag 18 augustus was de laatste dag van de schoolvakantie in de regio zuid maar vond ook het inmiddels traditionele Spelen bij de Peperbus plaats op de Grote Markt in Bergen op Zoom. Een evenement georganiseerd door de Kiwanisclub in Bergen op Zoom en bedoeld voor kinderen uit de regio.
Ondanks de regenbui tijdens het opbouwen van het evenement door Kiwanis-leden en Withagen Verhuur, is het de hele middag droog gebleven en kwam zelfs de zon nog even door. Onder die prachtige omstandigheden en het toeziend oog van de Peperbus, hebben ruim 550 kinderen kunnen genieten van alle attracties. Behalve de stoerdere Base-Jump en Bungee-trampoline was er ook aan de allerkleinsten gedacht die in het mini-reuzenrad of in de botsautootjes een rondje konden maken. De door DLB, notarissen gesponsorde ijsjes van Crusio vonden gretig aftrek.
Luuk en Lieke, de acteurs van het theaterstuk de peperdure Peperbus zijn die middag op heel wat foto’s gezet met hun enthousiaste publiek.
Deze middag hebben we kunnen organiseren dankzij de altijd geweldige inzet van de Scoutinggroep Petrus en Paulus, die bij veel attracties toezagen op veilig gebruik en heel wat suikerspinnen hebben verkocht. Het schminken was weer enorm populair, we hebben weer veel tijgers en vlindertjes voorbij zien komen.

Onze financiële sponsors voor deze dag willen we nog even benoemen:
  • Confida, accountants en belastingadviseurs
  • Klaassen tandtechniek
  • DLB Notarissen
  • Lunchroom Bites
  • De Broodbakkers
  • Gastrobar De Moor
  • Café De Wereld
  • Biercafe de Loco
  • Grand Café de Bourgondiër
  • La Grotta,
  • Schapendonk kappers,
  • Ego Ski
  • Proeflokaal Prins Heerlijk
  • Boschman service en installatie

Facilitaire sponsors
  • Lunchroom Bites
  • De Broodbakkers
  • Withagen attractieverhuur

Namens alle bezoekende kinderen, hun ouders en de Kiwanisclub Bergen op Zoom onze hartelijke dank!