Kiwanis West-Brabant Golf Open

/imagecache/lg/uploads/2022/07/full-wouwse-plantage.jpg

Kiwanis West-Brabant Golf Open
Op donderdag 8 september 2022 a.s. organiseren de Kiwanisclubs van Bergen op Zoom, Wouw-Zoomvliet en Halderberge voor de 5de maal gezamenlijk het Kiwanis Golf Open.

Nadat we een paar jaar te gast zijn geweest bij de Turfvaert en Reymerswael zijn we nu in de gelegenheid om op één van de topbanen in Nederland te spelen: Golfclub de Wouwse Plantage.

Voor deze gelegenheid hebben wij diverse mooie sponsorpakketten samengesteld. We hebben ruimte voor 4 hoofd sponsoren en een aantal sub sponsoren. Meer informatie vind u op onze sponsorpagina.

Wij hopen voor deze jubileumwedstrijd op ruim 100 deelnemers.

Ook bieden wij weer de gelegenheid aan om deel te nemen aan onze 2,5 uur durende clinic.

Deelname kan via losse inschrijving of middels een van onze sponsorpakketten.

inschrijven kan via: golf@kiwaniswestbrabant.nl
Voor meer info kijk op deze website :

Goede Doel:

Deze lustrum uitgave staat in het teken van het project FRAME RUNNING KIDS van atletiekvereniging SPADO in Bergen op Zoom. Dit project wordt mede ondersteund door de landelijke stichting Het Gehandicapte Kind die de ingezamelde gelden met nog eens 50% vermeerderd.

Frame Running is een nieuwe sport die in een korte tijd erg populair is geworden voor kinderen en jongeren met een zwaardere lichamelijke beperking. Frame Running biedt de mogelijkheid om te lopen of zelfs te rennen! Door aan Frame Running te doen wordt er samen gewerkt aan de conditie en spierkracht van de benen en worden de gehandicapte sporters in de gelegenheid gesteld om mee te doen aan toernooien en zo weer andere framerunners te ontmoeten!

Deel deze post